DELFY London MAKE-UP Česká republika
          Aktuality    Obchodní podmínky    Kontakt na nás    Velkoobchod
CZK CZ
EUR SK
Výběr měny: CZK CZ
0 Kč
Položek v košíku: 0      
Banner kategorie

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu www.delfycosmetics.cz se řídí níže uvedeným nákupním řádem, platnou legislativou a obchodními zvyklostmi.

Objednání zboží

Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a stvrzuje, že se seznámil/a s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Zároveň souhlasí se zasíláním reklamních emailů (pokud nevyužije možnosti zasílání odmítnout, která je zahrnuta v každém reklamním emailu) a se zasíláním emailů informujících o stavu objednávky a registrace.

Potvrzení o přijetí objednávky

Přijetí objednávky s veškerými údaji obdržíte od nás na Vámi udanou e-mailovou adresu.

Dodací podmínky

Zboží, pokud je skladem, zasíláme do 3 pracovních dnů od akceptování objednávky (v případě dobírky a platby kartou) nebo od přijetí platby (v případě volby platby předem) buď službou Balík do ruky nebo Balík na poštu prostřednictvím České pošty s garancí doručení do druhého dne nebo prostřednictvím Zásilkovny a DPD s doručením do 2 dnů.

Pro objednávky do Slovenské republiky je zboží dodáváno prostřednictvím Slovenské pošty, Zásilkovny SK nebo GLS. Termíny pro doručení jsou 2-3 pracovní dny.

Po předání zásilek od České pošty obdržíte veškeré informace (tedy podací číslo zásilky a termín doručení) prostřednictvím e-mailu a SMS. Od Zásilkovny obdržíte SMS s kódem pro vyzvednutí balíčku.

Po předání zásilek Slovenské poště a kurýrním společnostem GLS a DPD bude informování prostřednictvím SMS o termínu doručení vaší zásilky.

V období zvýšeného množství objednávek – tedy po doplnění zboží nebo pořádání akcí, se dodací doba může prodloužit.

Při běžném režimu je zboží odesíláno ve většině případů do 48 hodin.

Aktuální termíny dodání:

Objednávky přijaté do 21 hod. odesíláme následující pracovní den.

 

Způsoby platby

1)Platba předem na účet

Číslo účtu pro platbu převodem:

7703853001 / 5500 (Raiffeisenbank)

IBAN: CZ3955000000007703853001

BIC kód:RZBCCZPP

Jako variabilní symbol uvádějte vždy číslo objednávky

2)Platba kartou

3)Dobírka


 

Ceny dopravy

Výše poštovného závisí na způsobu platby a výši objednávky:

Pro Českou republiku:

ČESKÁ POŠTA

dobírka 139 Kč

platba předem na účet 89 Kč

platba kartou 89 Kč

ZÁSILKOVNA CŘ

dobírka 99 Kč

platba předem na účet 55 Kč

platba kartou 55 Kč

DPD

dobírka 129 Kč

platba předem na účet 85 Kč

platba kartou 85 Kč


 

Pro Slovenskou republiku:

Slovenská POŠTA

dobírka 5,5 euro

platba předem na účet 4,5 euro

platba kartou 4,5 euro

ZÁSILKOVNA SK

dobírka 4,5 euro

platba předem na účet 3 euro

platba kartou 3 euro

GLS

dobírka 5,5 euro

platba předem na účet 4,5 euro

platba kartou 4,5 euro


Platbu prosím uhraďte do 5-ti dnů od akceptace objednávky (tj. od zaslání podkladů k platbě), pokud platbu neobdržíme do 5-ti dnů, bude objednávka stornována a mohou být uplatněny sankce uvedeny v obchodních podmínkách.

Uvedené ceny za dopravu jsou včetně DPH.

Česká a Slovenská pošta za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující vždy zásilku při přebírání od České a Slovenské pošty důkladně prohlédl a v případě jejího poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s doručovatelem protokol o poškození.

Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se prodávajícímu vrátí, bude prodávající zákazníka obratem kontaktovat. Pro opakované zaslání připočte prodávající k ceně poštovné a případně dobírku opakovaně v plné výši.

Nepřevezme-li si bezdůvodně zákazník objednané zboží, je povinen uhradit na náš účet do 30 dnů veškeré náklady spojené s přípravou a odesláním objednávky. V opačném případě bude pohledávka předána k vymáhání.

Osobní odběr není možný.

Záruka a reklamace

Zásilku je možno vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího převzetí. Samotné zboží ani originální obal zboží s veškerým příslušenstvím nesmí být poškozeny, nést znaky používaní či být jinak znehodnocené. Z hygienických důvodů není možné vrátit ani zboží, které má porušeny pečetící nálepky. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty včetně dodacího listu nebo faktury. Následně bude zákazníkovi převedena příslušná částka za zboží.

Pokud bude chtít zákazník zásilku či jednotlivé zboží z jakéhokoliv důvodu reklamovat, je nutné, aby podal žádost o reklamaci nejpozději do 7 kalendářních dnů od převzetí zásilky. (viz Reklamační řád).

Zboží nelze vracet v případě, že kupujícím je firma (podnikatel, právnická osoba), neboť kupní smlouva se řídí podle Obch. zák.

Storno objednávky

Objednávku lze stornovat e-mailem nejpozději do 2 hodin od objednání. Poté je již objednávka připravená a expedována ze skladu.

Nevyzvednuté a neuhrazené zásilky

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek.

V případě, že si zákazník zboží na jím uvedené doručovací adrese nevyzvedne a zboží se vrátí zpět prodávajícímu, je prodávající oprávněn od smlouvy odstoupit. V takovém případě je prodávající oprávněn částku představující náklady vynaložené zákazníkem na doručení zboží jednostranně započíst na náhradu škody, která prodávajícímu vznikla porušením povinnosti zákazníka převzít zboží (tímto ujednáním není dotčen nárok prodávajícího na náhradu škody vzniklé prodávajícímu nad rámec částky nákladů na doručení zboží). Se souhlasem zákazníka doručí prodávající zákazníkovi zboží opětovně, avšak na náklady zákazníka a až po obdržení úhrady těchto nákladů. To platí i pro případy, kdy první pokus o doručení nebyl zákazníkem hrazen (bonus doručení zdarma apod.).

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. Provozovatel může rovněž stornovat objednávku bez udání důvodu. O stornu objednávky bude zákazník informován emailem.

Reklamační řád

Povinnosti kupujícího

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu (nejpozději do 7 dnů) informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

• Na e-mailovou adresu provozovatele

• Poštou na adresu provozovatele

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.

Povinnosti prodávajícího

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Při uplatnění reklamace je nutno předložit:

• reklamované zboží v originálním obalu a nepoužité

• stručný popis závady

Reklamace uplatněná v záruční době

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

• poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),

• porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou,

• neodborným zacházením,

• zboží bylo poškozeno živly,

• zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním.


 

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží

DELFYCOSMETICS

Heřmanice v Podještědí 198

47125 Jablonné v Podještědí

Česká republika

Pozn. Před odesláním zboží na naši adresu je nutné nás vždy předem informovat e-mailem: karla@delfycosmetics.cz.

Zboží zasílejte nejlépe prostřednictvím České a Slovenské pošty – doporučeně.

nahoru
© 2017 DELFY London MAKE-UP Česká republika